loading...
دانلود بفرمایید شام|پخش آنلاین بفرمایید شام
علی بازدید : 284 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)
 

mehdi

 

 
 
تقریباً ۲٬۵۲۰ نتیجه(۰٫۹۹ ثانیه) 
۲ ساعت پیش - باراک اوباما نوروز 95 را تبریک گفت/ جشن نوروز کاخ سفید به صرف "سبزی پلو با ماهی" +عکس و فیلم. "باراک اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار ...
۱ ساعت پیش - [ مشاهده متن کامل خبر باراک اوباما نوروز 95 را تبریک گفت/ جشن نوروز کاخ سفید به صرف "سبزی پلو" +عکس و فیلم در باشگاه خبرنگاران ].
باراک اوباما نوروز 95 را تبریک گفت/ جشن نوروز کاخ سفید به صرف سبزی پلو +عکس و فیلم. باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی ویدئویی، فرا رسیدن ...

باراک اوباما نوروز 95 را تبریک گفت جشن نوروز کاخ سفید ...

ag1.ir/.../باراک+اوباما+نوروز+95+را+تبریک+گفت+جشن+نوروز+کاخ+س...
باراک اوباما نوروز 95 را تبریک گفت/ جشن نوروز کاخ سفید به صرف "سبزی پلو" +عکس و فیلم. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران ...


باراک اوباما نوروز 95 را تبریک گفت/ جشن نوروز کاخ سفید به صرف "سبزی پلو" +عکس و فیلم. 6 ثانیه پیش اخبار خبر فارسی 0 ...

باراک اوباما نوروز 95 را تبریک گفت/ جشن نوروز کاخ سفید ...

zooya.ir/news.php?...باراک%20اوباما%20نوروز%2095%20را%20تبری...
۲ ساعت پیش - باراک اوباما نوروز 95 را تبریک گفت/ جشن نوروز کاخ سفید به صرف "سبزی پلو" +عکس و فیلم. تعداد بازدید : 1. "باراک اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی ویدئویی، فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را تبریک گفت.

فرصتی برای آینده ای متفاوت در روابط آمریکا و ایران به وجود ...

samaaknews.com/61376/فرصتی-برای-آینده-ای-متفاوت-در-روابط-آمر/
۴۳ دقیقه پیش - اوباما گفت ،در جشن مربوط به نوروز کاخ سفید 'سبزی پلو ماهی' و 'نان برنجی' عرضه خواهد شد و ... باراک اوباما با اشاره به روابط دو کشور آمریکا و ایران گفت برای اولین بار در چند دهه گذشته، ... به نظر شما اولویت مسائل کشور برای نامگذاری سال 95 چیست؟ .... تک تیرانداز مدل ۵۰BMG در مقابل مخزن گاز پروپان + عکس و فیلم.

به مردم بگویید جشن بگیرند اما گریبان دولت را نگیرند/ کاخ ...

www.mashreghnews.ir/.../به-مردم-بگویید-جشن-بگیرند-اما-گریبان-دول...
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به مردم بگویید جشن بگیرند اما گریبان دولت را نگیرند/ کاخ سفید: .... از این تفنگداران در حالی که به نشانه تسلیم زانو زده و دست‌هایشان را روی سر خود قرار داده بودند عکس .... فرا رسیدن روز اجرای برجام را به دولت و مردم و رهبری تبریک گفت. ... بنا به این گزارش، باراک اوباما، در سخنرانی سالانه خود مقابل کنگره گفت: ...
همایش آسیب شناسی جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر برگزار می‌شود - سینما - خانه سینما ... اگر دیگران احساس تقابل می‌کنند، مشکل خودشان است - وزیر ورزش و جوانان گفت: من و ... ترکیه در آستانه نوروز باد کرد؛ سرماخوردگی که به عمل جراحی منجر شد؛ را بشنوند. ... اما سال 95 سال بهتری برای ما خواهد بود و ما شرایط بهتری در اقتصاد خواهیم داشت.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی(189) - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نوروز ۹۵ و فقر جذابیت در تلویزیون راحت بروید سفر، جم تی وی نگاه کنید! ... این عکس هم مربوط به همین جشن است. ... محسن کیایی به اتفاق همسرش در مراسم اکران خصوصی فیلم «چهار شنبه .... داخ، برزو ارجمند و حمید گودرزی، به صرف چراغ نفتی و شیرینی تر. .... تمجید باراک اوباما از جان کری به خاطر توافق هسته‌ای ایران.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (222) - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نوروز ۹۵ و فقر جذابیت در تلویزیون راحت بروید سفر، جم تی وی نگاه کنید! ... دورهمی و خوشگذرانی پرسپولیسی ها در جشن تولد پر سر و صدای محسن ... باز همین که فریدون با انگشت به دوستش اشاره نکرده و عکس بانو علو را ... آناهیتا درگاهی و پویا نبی در کنار فرزاد موتمن در پشت صحنه فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی(202) - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نوروز ۹۵ و فقر جذابیت در تلویزیون راحت بروید سفر، جم تی وی نگاه کنید! .... کتایون خانم ریاحی با این مجموعه عکس از خود در کنار پسر رشیدش آقا پوریا، تولد وی را تبریک گفت. ... عکس سرسبزِ سولماز آقمقانی، بازیگر فیلم های تجاری سینما. .... سلفی هومن گامنوی موفرفری در کنار مادرش در یک کافه به صرف عصرانه.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (232) - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نوروز ۹۵ و فقر جذابیت در تلویزیون راحت بروید سفر، جم تی وی نگاه کنید! ... محبوبیتی که بیشتر در گرو عکس هایش بوده تا ترانه ها و اشعارش! .... هنرمند توانایی که عشق و تلاش فراوانی صرف تئاتر و سینما علی الخصوص ... در جشنواره فیلم فجر را طی پیامی به وی تبریک گفت و برایش آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (236) - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سارا خانم منجزی در مقابل یک کاخِ زیبا در استانبول. با نزدیک شدن به پایان سال و عید نوروز، طبیعتاً عکس های گرفته شده در ... و اشکان اشتیاق و یک پراید سفید، در پشت صحنه کار جدید دوستان. ... سلفی امین حیایی در کنار همکاران عزیزش در پشت صحنه فیلم سینمایی جدیدشان. .... تبریک دوباره به شقایق خانم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (173) - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی

    برای دانلود روی تصویر یر کلیک کنید.

    بزرگترین مرجع بیوگرافی بازیگران ایرانی